رد شدن به محتوای اصلی

سمپادیوم: گردهمایی بزرگ دانش‌آموختگان سمپاد زنجان

چهار سال پیش یکی از بهترین خاطراتمون رقم خورد: گردهمایی که در اون همه‌ی دوستان فارغ‌التحصیل مراکز سمپاد زنجان دور هم جمع شدن و یکی از شادترین و بهترین روزهای عمرشون رو با هم گذروندن. تو این چهار سال همیشه دوست داشتیم دوباره همچین موقعیتی جور بشه و بتونیم دوستان قدیمی و معلم‌هامون رو ببینیم و با هم خاطراتمون رو زنده کنیم. اما همه یا اینقدر مشغول کارهامون بودیم که نمی‌تونستیم مسئولیت برگزاری همچین برنامه‌ای رو بر عهده بگیریم یا اصلا انجام همچین کاری رو در توان خودمون نمی‌دیدیم و یا انگیزه‌ی کافی برای انجامش نداشتیم. تا این که بالاخره درخواست‌ها برای همچین برنامه‌ای زیاد شد و همین باعث شد که دوستانمون که جرأت و تجربه‌ی انجام این جور برنامه‌ها رو داشتن انگیزه‌اش رو پیدا کنن، قبول زحمت کنن و برای ساختن یک خاطره‌ی خوب دیگه دست به کار بشن.
اول شبیه شوخی بود! بچه‌ها یه کمپین راه انداختن و با انواع شوخی‌ها و مطالب طنز از یکی از دوستان (آقای خیام عسگری) -که همه به تواناییش تو مدیریت و اجرای کارهای بزرگ ایمان داشتن- خواستن که مسئولیت انجام این کار رو بر عهده بگیره. این دوست خوبمون هم بالاخره لطف کرد و تسلیم خواسته‌ی دوستانش شد! در کنار خیام عزیز دوستان زیاد دیگه‌ای هم جمع شدن و زحمت انجام کارها رو برای برگزاری این گردهمایی قبول کردن. همیشه به توانایی‌های این دوستان غبطه می‌خورم و از طرفی هم احساس شرمندگی می‌کنم که هیچ‌وقت نتونستم در کنارشون کمکی باشم برای انجام کارها.


 حالا تصورش رو بکنین، چند نفر از بهترین نخبه‌های شهر (البته حمل بر خودستایی نباشه که ما سمپادیا به خودمون می‌گیم نخبه!) می‌خوان یک گردهمایی برگزار کنن. نتیجه‌ی کار فوق‌العاده‌ست! کارهایی کردن و برنامه‌هایی رو تدارک دیدن که اصلا فکرش رو هم نمی‌کردیم. چند نمونه‌اش رو واستون می‌گم:
- انتخاب اسم جالب سمپادیوم برای گردهمایی
- ایجاد صفحه‌ی مخصوص سمپادیوم در فیسبوک، تویتر و اینستاگرام
- بازتاب خبری در خبرگزاری‌هایی مانند مهر، فارس، ایسنا، صدا و سیمای مرکز زنجان، گزارشات و ...
- برگزاری بخش تجاری با نام سمپادیوم کسب و کار در کنار برنامه‌ی نوستالژی با حضور متخصصین حوزه‌ها مختلف
- برگزاری رویداد همکاریابی تجاری در سمپادیوم کسب و کار برای اولین بار در ایران
- تبلیغات توسط نصب بنرها در سطح شهر و با استفاده از فرستادن پیام کوتاه انبوه
- دعوت از گروه پالت برای اجرای کنسرت در سمپادیوم (این اولین اجرای گروه پالت در شهرستان‌ها خواهد بود)
- و خیلی چیزهای جالب دیگه که با مراجعه به سایت‌های گفته شده می‌تونین ازشون خبردار بشین



قراره گردهمایی روز پنجشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۲ در دانشگاه زنجان برگزار بشه. دوستان می‌تونن برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با نحوه‌ی ثبت‌نام به سایت سمپایوم مراجعه کنن. هزینه‌ی ثبت‌نام واقعا در مقابل برنامه‌های در نظر گرفته شده ناچیزه (حتی از هزینه‌ی یک کنسرت گروه پالت در تهران هم کمتره).
امیدوارم همه‌ی دوستان بتونن شرکت کنن تا در کنار هم یک روز شاد شاد با خاطراتی شیرین رو بسازیم. این کمترین کاریه که برای تشکر از گروه اجرایی که این همه برای برگزاری همچین برنامه‌ای زحمت کشیدن انجام بدیم.

در پایان مجددا از آقای خیام عسگری و تمام عزیزان گروه اجرایی به خاطر زحماتی که برای دور هم جمع کردن دوباره‌ی دوستان و معلمینشون کشیدن تشکر می‌کنم. بچه‌ها متشکریم!
امیدوارم پنجشنبه بتونم همه‌ی شما عزیزان سمپادی رو در گردهمایی ببینم.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

صخره‌نورد خسته

حس صخره‌نوردی رو دارم که با گرفتن دیواره و سنگ‌ها خودش رو به بالاهای صخره رسوند ولی دیگه رمقی برای گرفتن دیواره براش نمونده بود. تمام نگاهش به این بود که شاید یک ریسمان اون بالاها پیدا کنه که بتونه بهش چنگ بزنه ولی یهو یه سنگ از بالا زدن تو صورتش و پرتش کردن پایین!

در استفاده از اعداد اعشاری در MATLAB دقت کنید

اگه جزء افرادی هستین که با نرم‌افزار MATLAB سر و کار دارین، حتما این مطلب رو بخونین تا به مشکلی که حدود یک ماه وقت من رو الکی گرفت بر نخورین. یک ماهی بود که من از برنامه‌ای که نوشته بودم جواب دلخواهم رو نمی‌گرفتم. تو برنامه متغیری بود که مقدارش به صورت اعشاری زیاد می‌شد و بعد با عدد ۱ مقایسه می‌شد که اگر مقدارش ۱ شده باشه یک سری دستورات اجرا بشه. ولی اون دستورات هیچ‌وقت اجرا نمی‌شدن و چون برنامه حجمش کمی زیاد بود، پیدا کردن این که مشکل از اجرا نشدن این قسمته تا وقتی که برنامه رو کاملا دقیق دیباگ نکردم معلوم نشد. قضیه از این قراره که اعداد اعشاری و صحیح برای MATLAB متفاوت هستن. در واقع جواب کد زیر در MATLAB برابر یک نخواهد شد و مقدار صفر رو برمی‌گردونه: (0.1 + 0.1 + 0.1 + 0.1 + 0.1 + 0.1 + 0.1 + 0.1 + 0.1 + 0.1) == 1 دلیلش هم اینه که MATLAB جواب اون جمع رو به صورت یک عدد اعشاری می‌شناسه (1.0000) و این عدد اعشاری نسبت به عدد صحیح ۱، یک بیت اضافه داره و در نتیجه این دو مقدار برای MATLAB برابر نخواهند بود. راه حل این مشکل استفاده از کدی مانند کد زیر است: (0.1 + 0.1 + 0.

دوستانی بهتر از آب روان

یکی دو هفته‌ی سخت برای خانواده‌ی ما گذشت. تو این مدت فهمیدم مردم چقدر مهربون و خوبن. درسته که ما تو این شهر به ظاهر غریبیم ولی دوستانی داریم که از فامیل به ما نزدیک‌ترن. دوستانی که دل‌هایی به بزرگی دریا دارن و محبتی به اندازه‌ی تمام دنیا و به قول سهراب، دوستانی بهتر از آب روان. من خودم هیچ‌وقت نتونستم اینطوری باشم. این جور وقت‌ها آدم بد بودن خودش رو کاملا احساس می‌کنه. این که افرادی بی دریغ به تو محبت کنن و زندگیشون رو برای راحتی تو دشوار کنن نشون می‌ده که چقدر دل‌های بزرگی دارن. باور کن آدمای خوب تو این دنیا خیلی زیادن. اگر گاهی این مسأله رو فراموش می‌کنیم شاید از تنگ نظری و بد بودن خودمون باشه. از همه‌ی شماها به خاطر محبت‌هاتون ممنونم. ای کاش من هم بتونم مثل شما باشم...